Kozmeticki Favoriti



Upravo sam dosla na ideju da vam pripremim jedan veliki new in post, ali sam mislila da je bolje ipak krenuti od old in stvarcica. Zelela da sam da sve one koji citaju blog uputim u svoje kozmeticke favorite i ukratko im prenesem svoje utiske o proizvodima koje svakodnevno koristim i ciju kupovinu ponavljam, ili cu ponoviti.

Samim tim sto je meni (osobi koja je sklona konstantnom isprobavanju kozmetike, koja uvek voli da proba nesto novo, istrazuje, menja, cak iako sam prethodnim vrlo zadovoljna) neki proizvod favorit, znaci da mora da je dobar. :D

Ovde ima nesto vise dekorativne kozmetike i nesto malo preparative.



Pa da krenemo :)



1. Avon Smooth as Silk serum za kosu

Odlicna stvarcica za neobuzdanu kosu i suve krajeve. U zadnje vreme ga bas cesto koristim i zaista ga obozavam. Osim sto je zagladjena i leprsava, kosa je i zasticena, pa jos i divno mirise, tako da svi misle da je neki body mist na vama, a ustvari mirisete na serum za kosu.  :) Vise o njemu ovde: 
http://beautytwins96.blogspot.com/2015/04/avon-smooth-as-silk-serum-za-kosu.html




2.  Olovke: Essence kajal pencil i Brooklin olovka za usne

Belu olovku od skoro koristim za waterline jer cini moje oci vizuelno krupnijim. Trazila sam neku jeftiniju olovku, cisto radi isprobavanja, jer nisam bila sigurna kako ce mi pristajati. U dm-u sam naisla na ovu, njena cena je bila oko 120 dinara. Jako je kremasta i pigmentovana, pa se ne mora jako pritiskati pri nanosenju, ne pecka oci kao pojedne olovke, sto je jako bitno i ne suze mi oci od nje. Sto se njene trajnosti tice, i nije nesto dugotrajna, srednje dugotrajna, ali neku dugotrajnost nisam ni ocekivala s obzirom na to da je namenjena vlaznom podrucju. Ja sam je poboljsala tako sto sam preko nje presla mat belom senkom. Sto se dugotrajnosti tice, mislim da se mogu naci i kvalitetnije olovke, ali kad se uzme u obzir odnos cene i kvaliteta, sasvim zadovoljavajuce.

Brooklin olovku za usne br. 217 kupila sam u lokalnoj parfimeriji po ceni od samo 90 dinara na akciji. Kad nije na akciji cena joj je 120 dinara. Koristim je u kombinaciji sa ruzem, ali i samostalno. Odlicna je za iscrtavanje usana, za vizuelno povecanje, ombre na usnama. Obratite paznju na Brooklin olovke, imaju veliki izbor boja, pigmentovane su i jako povoljne. Mogu se nabaviti u bolje snabdevenim prodavnicama kucne hemije. 





















3. Labello fruity shine peach


Predivni, premirisni, preslatki i sve pre balzam. I preukusni. :D Volela bih da naprave neke zvake sa mirisom i ukusom ovog labela, da ne moram njega da jedem svaki put kad ga namazem. :D Mirise na breskve i ostavlja blagu boju na usnama.






Evo koliko ga volim :D

4. Maybelline Affinitone tecni puder

Idealan za sve one koji zele umereno prekrivanje crvenila i sitnih nesavrsenosti, a laganu teksturu koja ne pruza izgled i osecaj maske na licu. Idealan svez i zdrav izgled lica za dnevnu varijantu, ili sa malo nadogradjivanja vecernju. Nekad stvarno znam da zvucim kao reklama. :D Ovo mi je ne znam koja bocica po redu.





5. NYX Soft Matte Lip Cream u nijansi Cannes


Eee, ovo mi je definitivno najdraze od svega, stvar koju ne prestajem da premestam iz torbe u torbu, jer ga nosim svuda sa sobom. Zelim dozivotne zalihe u svim bojama. :D Da ne duzim, sledi kompletna recenzija ovog slatkisa. 



6. Dove shower gel

Volim sve Dove gelove za tusiranje jer su sigurno jedni od najhidratantnijih gelova, odnosno gel krema za tusiranje. Sadrze kremu u sebi, zaduzenu za izostanak onog neprijatnog zatezanja koze nakon kupanja. Normalna i umereno suva koza moze proci bez mackanja losiona nakon tusiranja, miris se zadrzava dugo na kozi, sto mozda nekom smeta, meni se svidja. Obavezno probajte ako imate gore navedene probleme. Preporucujem novi sa mirisom pomorandze. :)




7. Becutan ulje za telo

Meni je ovaj miris prva asocijacija kad se spomene rec beba. :D Stvarno mirise nekako bebasto, meni sve bebe ovako mirisu. Nekako nezno, delikatno. Odlicno za negu osetljive koze, posle depilacije, ili kad jednostavno telu zelite da date onaj uljani sjaj bez masnih slojeva koje koza tesko upija. Plus, prelepo izgleda na preplanuloj kozi, posebno nogama. :)




8.   Avon baza za senku       
                                                      
Nemam problem sa masnim kapcima, ali su zato       pomalo spusteni pa mi se senka neretko preslka. Ova baza osim sto sprecava preslikavanje senke, znatno pojacava i pigmentaciju senke, poboljsava   njen kvalitet i produzava trajnost senke. Odnos cene i kvaliteta odlican, platila sam je samo 300 dinara na nekoj akciji.



9.  Golden Rose Rich Color lak za nokte

Uvek mi je bilo zao da izdvojim malo vecu sumu novca za lakove za nokte. Uvek sam birala one povoljnije, jer sam smatrala da na noktima i jedni i drugi izgledaju isto, i da svi otprilike isto istraju na noktima. Priznajem, cesto me privuce polica sa China Glaze lakovima, ali bih taj novac ipak radije izdvojila za nesto drugo. Dobroo, nekad treba sebe i castiti. :D
 Golden Rose lak sam dobila na poklon, i mogu reci da sam iznenadjenja njihovom dugotrajnoscu. Lak na noktima izdrzi i do 5 dana bez ikakvog ostecenja. Izbor boja ogromaaaan, a cetkica fenomenalna, omogucava nanosenje laka samo jednim potezom. Samo jednim prelazom dobija se puna boja, sto stvarno u kombinaciji sa cetkicom dosta skrati posao. Cena oko 150 dinara. Nabavicu sigurno u jos nekoj nijansi.



10. NYX Adorable paleta senkica

Iiii, najsladje za kraaj. :D Ne pamtim zaista kad sam posegnula za nekom drugom paletom otkad imam ovu, bacila je zaborav na sve moje druge senke za oci. Koristim je svakodnevno, boje su jako nosive, lako se blendaju, i odlicne su za kreiranje od jednostavne dnevne, do dramaticne vecernje sminke. Sledi detaljnija recenzija sa swatchevima. :)




Ukoliko neko zeli detaljnu recenziju nekog proizvoda, moze slobodno pisati u komentaru.



Kako vam se dopadaju moji favoriti? Koji su vasi? 
:)






                                                                           The Beauty M.



Коментари

Популарни постови