Kako nacrtati obrve da izgledaju prirodno?

Sve se devojke pitaju: "Kako da popunim svoje obrve, ali  da ne izgledaju nacrtano"?! Moze se reci da sam ja nasla resenje. Isprobavala sam puno nacina, kao na primer da popunjavam obrve senkom za oci, ili olovkom za usne, misleci da ce se to manje primecivati nego prava olovka. U mraku su bile okej, ali preko dana crvene xD Zato sto je olovka za usne imala nijansu crveno-braon, sto ja uopste nisam primetila dok mi nije moja "Twin sis." rekla da vuku na crveno.
 Odlucila sam da potrazim malo po internetu, i da, ima puno toga da se nadje, ali meni nista ne odgovara, jer uglavnom zahteva puno vremena, a ja nemam zivaca za tako nesto svaki dan :D Cula sam da svi hvale olovku za obrve iz dm-a i odlucila sam da je kupim. Nijansa mi je odgovarala(svetlija) i sve je bilo dobro, ali nekako su "vestacke" pri pocetku, videla se ta linija gde pocinje obrva ilii kako da nazovem..
 Dosla sam na ideju da isprobam i senku i olovku odjednom.. Rezultati su me odusevili. Olovkom sam blagim pokretima davala oblik svojim obrvama a senkom popunjavala nedostatke i izgledaju stvarno prirodno, zato sto senka ima blage nijanse koje se uopste ne primecuju, a opet, dovoljno tamne da  daju lep i prirodan izgled. Mozda su moje obrve malo tamnije nego inace(posto su bas svetle), ali to je neprimetna razlika koju samo ja primecujem xD ... Skoro niko ne vidi da ih uopste doterujem sto je jedan veliki plus.. 
Olovku i set za obrve sam kupila u dm-u. Olovke mozete da birate po nijansama, a u setu vec imate dve nijanse u zavisnosti koja vam nijansa treba. Na slici mozete videti moj set(olovka je inace duza, moju sam potrosila xD). Olovka vam je oko 130 din. a set za obrve oko 350.. 

Probajte i recite mi vasa iskustva, ili ako imate i vi neki svoj nacin, da kazem "neprimetan" za popunjavanje obrva.. Hvala vam sto ste posvetili paznju citanjem i pratite nas blog :* 

                                                                                                                                       The Beauty K.

Коментари

  1. Imam ovu essence olovku u nijansi blonde. Odlicna je i moja je ovako kratka ko tvoja :D Mogu obrve i samo olovkom da se osence, samo ne treba da ih popunjavas vrhom olovke, nego kao kad sencis grafitnom olovkom na papiru.
    Veliki pozdrav ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, ali moje obrve su skracene pri pocetku, pa pokusavam da ih produzim :D Ako razumes.. Kada stavim senku, ona se nekako rasprsi, pa izgleda kao da su moje obrve i da uopste nisu crtane.. :D Uglavnom, oba proizvoda su extra..
      :**

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови