Moj Carobnjak Za Suvu Kozu-Crystal Derma, Calendula Line

S obzirom na to da imam jako suvu kozu lica,  kao i to da sam u prethodnom periodu mnogo manje paznje posvecivala preparativi, a mnogo vise dekorativi (koja zna da utice na kozu veoma lose, u smislu: koriscenje nekvalitetnih pudera, nepravilno skidanje sminke itd..), resila sam da posvecujem puno vise paznje nezi svoje koze i uklanjanju te suvoce lica koja mi mnogo smeta i bas se vidi, posebno prilikom nanosenja pudera, jer se prilikom nanosenja izraze ti "hrapavi" delovi koji se posebno primecuju na dnevnoj svetlosti i izgledaju baš ruzno. Isprobavala sam razne kreme, a za sada sam najvise zadovoljna upravo ovom - "Calendula line".





Uglavnom sam se trudila da kupujem skupe kreme za lice, jer sam verovala u ono "koliko para, toliko muzike", nadajuci se da ce mi pomoci, ali na moje veliko iznenadjenje, odusevila sam se bas ovom, koja nije skupa i moze se naci u apoteci, sto vam govori da necete imati bilo kakve alergijske reakcije. Krema sadrzi ulje nevena, koje igleda mojoj kozi veoma prija. Dobro utice na kozu i pomaze oporavku suve koze.

 Mozete je koristiti i  kao podlogu za puder. Posle ove kreme puder veoma lako klizi po kozi i ravnomerno se rasporedjuje po licu, ali se lice ne sija posle nanosenja, mada pri ovakvoj upotrebi, osobama sa normalnom i masnom kozom(i masnoj kozi treba hidratacija, a ova krema je pogodna i za masniju kozu, jer je jako lagana) preporucujem koriscenje kamenog pudera koji bi sprecio kasnije prosijavanje t zone.




Dobra stvar je to da je odlicna i za leto, posle suncanja na primer, a i za zimu kada vecina nas ima problem sa suvom kozom. U prvih nekoliko dana sam je koristila 3-4 puta nedeljno, ali vremenom, sa zadovoljavajucim efektima, svakodnevno. Koristim je uvece pred spavanje, i ujutru kada ustanem, koza mi je kao svila, prosto se divim svom licu. 

Prakticna je i visenamenska, nanosim je po celom telu, pogodna je za laktove, prepone i noge zbog iritacije posle brijanja.

Krema dolazi u pakovanju od 125 ml, nije skupa (ja sam je platila oko 300 din.) i moze se naci u apoteci.

Ako imate iskustva sa ovom kremom, napisite mi utiske. Ja sam prezadovoljna!                             

                
                                                                     The Beauty K.

Коментари

Популарни постови