Eveline 8 in 1 Total Action


Nikada nisam ojacavala nokte gelom, stavljala nadogradnju i slicno, a nokti su mi uvek bili suvi i osteceni. Najveci problem svakako predstavlja listanje, sa svakim novim listanjem (ne znam kako to da objasnim, nokti kao da mi se listaju u nekim slojevima :D) bivaju sve tanji i tanji, i ondaa staa? Naravno, puknu. Mogu da rastu samo do odredjene duzine i onda krece listanje, ne listaju mi se samo kad ih nemam :D. Zatim sam na jednom blogu naisla na recenziju Eveline 8 in 1 Action, pa sam malo vise istrazivala. Moram da priznam da sam bila jako skepticna po pitanju ove stvarcice, jer sam isprobala razne tretmane za ojacavanje, u vidu laka za nokte, olovke, svakakva ulja, i bila ubedjena da mi jedino vitamini mogu pomoci, ali sam ipak odlucila da ga kupim.





Kosta oko 300 dinara, ja sam svoj kupila u dm-u. Dolazi u klasicnoj staklenoj ambalazici lakova za nokte, ima 12ml. Koristi se tako sto se svakog dana nanosi po jedan sloj, pa se nakon cetvrtog sloja skida, pa onda sve ponovo. Ja sam ga koristila ovako, a nekad i malo drugacije, stavila sam sva cetiri odjednom i nosila dok se nije ostetio, a to je oko 5 dana. Meni zaista dosta dugo izdrzi na noktima, a veliki plus mu je i izgled. Sa 4 sloja izgleda belicasto, prozracno, kao gel. Nokti zaista izgledaju uredno i negovano sa njim. Zao mi je sto nemam neku slicicu kako izgleda na noktima. :( Koristila  sam ga i kao podlogu ispod laka. 





Citala sam da su se mnoge devojke zalile na usku cetkicu, sto meni nije predstavljalo problem, jos je i plus, jer tretman zaista zna da osteti zanoktice, pa je uska cetkica odlicna  za izbegavanje istih, odnosno preciznost, jer cesto imam obicaj da se zamazem lakom za nokte.  :D 







Kao sto rekoh, primetila sam da su mi zanoktice suve, ali mislim da ovo nije veliki problem uz upotrebu odgovarajuceg ulja, ili kreme, a u odnosu na ono sta ovaj tretman zapravo cini noktima. :)


Ee, sad prelazimo na efekat :)



Moji noktici. Malo mutno, ali na ovim slikama su najduzi.


Mislim da slika govori i vise od hiljadu reci.








Ovaj tretman stvarno cini cuda, ja sam jos uvek zatecena cinjenicom da mi svi nokti stoje na mestu.
Odlicno ucvrsti nokte, vec posle prvog nanosenja od cetiri sloja vidi se napredak. Ovu duzinu nikada do sada nisam uspela da dostignem. Nokti su mi sada daleko jaci, listanja nema, a kada ga imam na noktima vise i ne pazim kao pre da ne udarim nokte, sanse da se neki slomi sa cetiri sloja ovog cuda su male (mada testiranje proizvoda na ovaj nacin opet ne preporucujem haha :D). 

U hemijski sastav se toliko ne razumem, ali znam da sadrzi formaldehid, koji je krivac za suve zanoktice. Svakako pre kupovine obratite paznju na sastav, jer mozda neki njegov sastojak vama ne odgovara. 


Ja mu oprastam doticni formaldehid i usudjujem se da kazem da je ovo najbolje sredstvo za jacanje noktiju koje sam koristila, i dajem vam tople preporuke.

Ocena; 5/5

Da li ste isprobale neki Evelin proizvod za nokte? :)



                                                                                                                           The Beauty M.

Коментари

  1. Koliko otprilike traje ta jedna bocica???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ja ga koristim kao sto sam napisala, po cetiri sloja, a imam ga duze od mesec dana, s tim sto sam pravila male pauze izmedju nanosenja serija i vrlo malo je odmakao od pocetka bocice. :)

      Избриши
  2. Mislim da sam ja jedina sa negativnim iskustvom. Imam solidno jake nokte i ne znam šta mi je ovo trebalo. Nosim drugi sloj, tj. peti mi je dan, pa da rezimiram. Prvo, sastav je otrov, to sam znala i bila spremna na rizik. Drugo, posle mazanja, sastojci prodiru kroz nokatnu ploču, a meni, očigledno, stižu i do ležišta nokta koje postaje jako bolno (kao kad udarite nokat, pa se povredi). Zatim, lak deluje tako da uvija nokte i useca ih u okolno tkivo (paranihijum), pa oni koji pokušaju na nogama, a imaju sklonost ka urastanju, napraviće haos. Usput, imam duge nokte deceniju, a dva sam slomila sa tri sloja ovog čuda :) I, da, mislila sam da kura traje 4 dana, pa još 4 i kraj :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pa sastav jeste daleko od idealnog, ali u ocaju se nekad progleda kroz prste. :D Mislim da je bolje resenje od geliranja na primer. Ja nisam imala ovakve simtome, niti sam primetila nesto slicno, ali to je sve individualna stvar, naravno. Najvise me cudi ovo ovo sa bolnim noktima. :O Blago tebi kad imas jake i duge nokte, nista ti onda i nije potrebno. :) A sto se povijanja tice, sa tim imam problem i bez njega, sto su mi nokti duzi, to su i uzi prema kraju, jer se povijaju ka unutrasnjoj strani. -.- Kako bih ovo mogla da sprecim, imas neku preporuku, ako je uopste moguce?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови