Avon Smooth As Silk serum za kosu

S obzirom da smo trenutno u periodu kada smo u svakom trenutku okruzene Avon brosurama (citaj srednja skola :D), redovno pokleknem i bacim koji dinar na nesto sto mi i nije tako potrebno. Medjutim, neke kupovine se ispostave punim pogodkom, i jako cesto vrlo rado nastavim sa koriscenjem i porucivanjem tog proizvoda.


Uzimajuci u obzir da je srednjoskolkama jako tesko da od skolskog dzeparca izdvoje malo vecu kolicinu novca za kozmetiku (bar u mom slucaju), prinudjene smo se baciti u potragu za nekim jeftinijim, a jednako dobrim proizvodima, sto ce upravo i biti jedna od  tema na nasem blogu: predstavljanje low budget proizvoda vrednih paznje. Nego dobro, malo sam skrenula sa teme. Danas vam predstavljam Avon serum za kosu, sto je ujedno i prvi post na blogu The Beauty Twins, i ovaj lepotan je zasluzio u potpunosti tu cast! :D 


Izvinjavam se svima koji budu pogledali zbog loseg kvaliteta fotografija, kamerica je trenutno pokvarena, pa je ovo slikano telefonom (mobilnim, ne fiksnim, iako tako izgleda :D)

Proizvod, kao sto vidite, dolazi u kartonskom pakovanju roze boje, i ima 30 ml.
Ambalaza mu je od nekog mat stakla, a pumpica ne izbacuje previse proizvoda, tako da je doziranje lako, bez preterivanja i viska proizvoda sto se meni jako svidelo. 30 ml moze dugo potrajati,pri umerenom koriscenju, sto kod mene nazalost nije slucaj, ja ga mackam svakodnevno, nekad i po dva puta, tako da meni relativno krace potraje. :D

Mirise isto kao i zeleni serum, ako je neko koristio, jako prijatan miris koji se neko vreme zadrzava u kosi. Cini mi se da je od zelenog seruma za nijansicu gusci (uporedjujem sa zelenim jer sam njega imala vec). Dosta je tecan, tako da je lako razmaziv po rukama i po kosi. Meni su dva pritiska pumpice dovoljna za celu kosu (devojci sa normalnim krajevima mozda cak jedan). Koristim ga tako sto ga razmazem po rukama, pa zatim rukama prodjem kroz kosu, vise se fokusirajuci na vrhove, s tim sto ga na teme nikad ne stavljam.


Sto se nege tice, mislim da na duze staze, u smislu obnavljanja krajeva, nema nekog efekta, ali u zagladjivanju i zastiti istih, ovaj proizvod je zaista fenomenalan. Moja je kosa gusta, sa suvijim krajevima i normalnim temenom, takodje povremeno zna biti naelektrisana i neobuzdana. Na mojoj kosi zaista odlicno funkcionise, divno zagladi kosu, krajevi izgledaju zdravo, a kosa je premekana na dodir. Definitivno resava problem neobuzdih dlacica, nista ne strci, a kosi daje predivan sjaj zdrave kose. Moze se koristiti na vlaznoj i na suvoj kosi, pri uobicajenom oblikovanju. Ja sam isprobala i jedno i drugo, i u oba slucaja je odlican. Preporucujem ga nakon feniranja, kosa je zaista sjajna i mekana kao svila.


Ranije sam koristila zeleni daily serum iz Avona, koji je takodje jako dobar, ali moram priznati da mi se ovaj za nijansu vise dopao.


Cena varira od brosure do brosure, ja sam svoj platila 320 dinara, sto smatram niskom cenom za proizvod koji moze parirati i skupljim serumima za negu kose.


Mene je definitivno osvojio, i koristicu ga sigurno u buduce.


Koji je vas omiljeni proizvod za negu kose iz Avona, i inace. Imate li neku preporuku? :)




                                                                                                               The Beauty M.

Коментари

Популарни постови