Maybelline maskare

Kada bi me neko pitao za sta bih od kozmetike izdvojila malo vise novca, bez razmisljanja bih odgovorila da je to maskara, ili neki dobar puder. Nanosenje maskare predstavlja nezaobilan deo pri svakoj rutini sminkanja, bilo da se radi o dnevnom, ili vecernjem izgledu, i jednostavno je nesto sto svaka devojka mora da ima. Ali dobra maskara ne mora nuzno mnogo da kosta, a sve sto kosta mnogo, ne mora biti dobro.


Mislim da se sa jednom dobrom maskarom mogu dobiti trepavice za dnevne prilike, ili dramaticnije za izlazak, a da to zavisi od slojeva maskare. To je teze sa losijom maskarom koja ne izvlaci dobro, mada devojci sa prirodno dugim i gustim trepavicama skoro svaka moze solidno izvuci trepavice bar za dnevnu varijantu. Danas vam pisem o mojim Maybelline maskarama. Kakvi su mi utisci, procitajte u nastavku.





Prsten je prosto morao da se vidi :D

Za zivo cudo, sto se maskara tice ne volim mnogo da eksperimentisem. Kada jednom nadjem neku koja mi odgovara, tesko da cu kupiti neku dugu, a ako i kupim, moram imati omiljenu, za svaki slucaj. :D Takodje, moram napomenuti da se efekat maskare razlikuje od devojke do devojke, na primer ono sto odgovara tvojoj drugarici ne znaci da ce i tebi biti dobro, svaka od nas ima razlicite zahteve od maskare.

Pre nego sto sam probala prvu Maybelline maskaru, secam se da sam koritstila neku Miss Sporty, koja je bila zaista odlicna (sto me takodje cudi, obicno mi se iz njihovog asotimana skoro nista ne dopada), ali su nazalost tu maskaru izbacili iz asortimana. Secam se da je imala neko koralno roze pakovanje. Drugarica mi je preporucila da probam neku Maybelline maskaru, jer je ona prilicno zadovoljna. Posto nisam mogla da se odlucim, kupila sam Maybelline one by one satin black, jer me po ambalazi podsetila na maskaru koju sam koristila .(Mozak :D)

Inace uopste ne volim gumene cetkice, uvek zaobilazim maskare sa gumenim cetkicama. Mojim trepavicama jednostavno ne odgovaraju, sa njima izvucem duzinu, ali mi trepavice izgledaju nekako retko, ravno i mokro. Ali, moram da priznam da sam se iznenadila, i sa jednom i sa drugom maskarom. :)

Maskare dolaze u jako lepom pakovanju, tipicnom za njihove maskare. Meni se uglavnom svidjaju njihove takve ambalazice. Imaju 9.6 ml.E konkretno za Maybelline One By One Satin Black, maskara dugo traje i sto se meni najvise svidja ne susi se. Mozda vam neko kratko vreme nakon otvaranja maskara nece biti toliko funkcionalna i cinice vam se da je formula retka, ali to je samo dok se ne naviknete. Formula je odlicna, bas crna. Ima gumenu cetkicu koja mojim trepavicama ne daje gore navedeni efekat, vec ih odlicno razdvoji i produzi. Cesljici su gumeni i kratki, a maskaru nanosim prvo cik cak pokretima, a zatim aplikator rotiram i podizem na gore. Trepavice se ne slepljuju, nema grudvica, i ne trusi se. Moze posluziti i za vecernju varijantu definitivno. Iako je navedeno da maskara prevashodno sluzi postizanju volumena, ja bih rekla da je to duzina, bar u mom slucaju. Kupila sam je vec nekoliko puta, znaci u ovom slucaju je iznenadjenje bilo pozitivno.








Eee sad, The Colossal Go Extreme... Ima bas onakvu cetkicu kao sto ja volim, cupavu, veliku, da stvarno kad je pogledate prvo na sta pomislite jeste volumen i dramaticne trepavice. Sto i jeste istina, zapravo. Maskara daje odlican volumen trepavicama, bas ih onako progusti, cini se da ih ima vise nego sto ih zapravo ima. I sve je to lepo i divnoo, alii, samo ako volite da nakon sat-dva imate ispod oka crnu (da kazem) prasinu od maskare. Toliko se trusi da je to neoprostivo. Boja nekako padne i uvuce se u borice ispod oka, a trepavice posle dva sata izledaju kao da ste ih mazali suvom maskarom ili kao da na ocima imate maskaru koju ste naneli juce. :O Druga stvar, maskara se nenormalno brzo susi. Kupila sam je dva puta, jer sam stvarno htela da joj dam drugu priliku, i bas sam pazila da izaberem neku za koju znam da je niko nije otvarao (mislim da ove maskare imaju omot sada, sto je odlicno), ali se prica nazalost ponovila. Koristila sam je za isprobavanje nekih lookova kod kuce, sto znaci da je u ovom slucaju iznenadjenje bilo negativno. :D







Zanemaricemo nokat, isprobavala sam neki lak, pa pokusala da ga skinem :D

Utisci su takvi da vam prvu maskaru preporucujem, a drugu nazalost ne. Kazem nazalost jer stvarno ima odlican efekat, samo sto on traje sat vremena, a to sigurno ne zelite. Probala sam jos neke maskare iz njihovog asortimana, i mogu da kazem da su skoro sve dobre, imaju pristojnu cenu, pa se jos mogu naci na snizenjima za nesto malo vise od 600, dok su inace oko 900 dinara.

Коментари

  1. Maybelline maskare koristim vec duze vreme i zaista pored L'oreal maskara su najbolje u drogerijama. Probala sam ovu zutu ali iskreno nisam bila odusevljena (nit smrdi nit mirise). Ja volim kada imam bas dramaticne trepavice koje izgledaju kao vestacke i ali i da svaka trepavica bude odvojena i za takav izgled Maybelline Rocket neprevazidjena a i trajala mi je duze od ove. Od onih sa cupavom cetkicom sam koristila Falsies i ona mi se takodje veoma dopala

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se ona Maybelline Rocket uopste ne svidja, ne znam zasto. :/ Falsies je ljubicasta?

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je Mazbelline One bz One maskara bila najbolja po pitanju volumena.I sada je.Mislim da je ona jedna od malog broja maskara koje se isplate kupiti.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови